Regulamin Szkoły

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług Just Move Kids (dalej: „Szkoła”), prowadzonego przez Fundację Just Move Dance z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kruszwickiej 26/28, NIP 897-19-35-648 (zwana dalej: „Firmą”).

Zajęcia prowadzone są w ramach klubu sportowego Fundacji Just Move Dance. Działalność klubu reguluje regulamin klubu sportowego. Członkowie klubu korzystają z zajęć Fundacji Just Move Dance i jej działalności w ramach wnoszonej opłaty członkowskiej. Każdorazowo, kiedy mowa o klientach lub uczestnikach zajęć należy przez to rozumieć także członków klubu sportowego.

§1 definicje

  1. Sprzedawca – Fundacja Just Move Dance z siedzibą we Wrocławiu, przy ul. Kruszwickiej 26/28, NIP 897-19-35-648
  2. Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu lub wejścia jednorazowego.
  3. Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
  4. Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Szkoły, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
  5. Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego.
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  8. Karta Członkowska – dokument imienny, legitymujący członkostwo w Szkole.
  9. Karnet – abonament uprawniający Klienta Szkoły do korzystania z oferty placówki.
  10. Zajęcia regularne – zajęcia odbywające się w Szkole od poniedziałku do piątku.
  11. Zajęcia weekendowe – zajęcia odbywające się w Szkole w soboty i niedziele.
  12. Karty partnerskie – karty dostarczone przez firmę Benefit Systems (MultiSport Plus, MultiSport Classic, MultiActiv, MultiSport Light, MultiSport Student, MultiSport Senior, Medicover Sport, VanityStyle (FitProfit, FitSport) i PZU Sport.
  13. Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument podpisywany przed pierwszym treningiem.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG

  1. Celem zajęć tanecznych jest popularyzacja tańca, kultury tanecznej i promowanie aktywnego spędzania czasu wolnego przez dzieci oraz integrowania grup poprzez taniec.
  2. Szkoła tańca Just Move promuje działalność festiwalową, występy oraz udział w konkursach, a także organizuje inne formy spotkań np. warsztaty wyjazdowe, wyjazdy integracyjne.
  3. Zapisanie się na zajęcia odbywa się:
    1. Elektronicznie – poprzez zarejestrowanie się w formularzu dostępnym na stronie www.justmovekids.pl lub wysłanie zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres e-mail: info@justmovedance.pl. W zgłoszeniu należy podać: nazwę zajęć, na które zgłaszający chciałby zostać zapisany, dzień tygodnia i godzinę zajęć, a także imię i nazwisko zgłaszającego oraz numeru telefonu kontaktowego.
    2. Osobiście w siedzibie szkoły tańca Just Move przy ul. Kruszwickiej 26/28 we Wrocławiu.
    3. Telefonicznie pod numerem +48 887 079 887.
  4. Opłatę za zajęcia należy uiścić przed zajęciami poprzez wykupienie pojedynczego wejścia w dniu kursu, zakup karnetu lub odbicie karty partnerskiej.
  5. Karnet jest imienny i ważny określony czas, a jego cena jest zależna od ilości wejść. Aktualny cennik widnieje na stronie www.justmovekids.pl. Zakup karnetu jest możliwy w siedzibie szkoły tańca Just Move.
  6. Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważne wejście jednorazowe, karnet lub odbitą kartę partnerską. W przypadku nieposiadania wykupionego wejścia jednorazowego, karnetu lub odbitej karty partnerskiej upoważniającej do wejścia na teren Szkoły jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każde wejście jednorazowe, karnet oraz odbita karta partnerska określa precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
  7. Otrzymanie dostępu do korzystania ze Szkoły jest równoznaczne z odbiciem karty partnerskiej lub wykupieniem w recepcji jednorazowego wejścia lub wybranego karnetu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Szkoły, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta ze Szkoły lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
    1. Klienci podpisują przy zakupie karnetu oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
    2. Klient Szkoły zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Szkoły o zmianie danych osobowych.
    3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
    4. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
  8. Instruktor/recepcjonista ma prawo nie wpuścić Klienta do Szkoły na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:
    1. Recepcjonistka, jak i pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niewpuszczeniu na teren Szkoły lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych Klientów.
    2. Recepcjonistka, pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
  9. Szkoła informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Szkole, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
  10. Szkoła nie oferuje swoim Klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Szkoły deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o uczestnictwie w zajęciach, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient Szkoły taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
  11. Instruktor w Just Move Kids prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (instruktora) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur.  Jest również dla wielu pracowników (instruktorów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag. 
  12. Klienci zobowiązani są przychodzić na zajęcia przynajmniej na 10 min przed ich rozpoczęciem w celu przebrania się oraz zarejestrowania obecności w siedzibie szkoły.
  13. Harmonogram zajęć w czasie świąt, w dni ustawowo wolnych od pracy, w czasie przerw świątecznych oraz w „długie weekendy” może ulec zmianie. Bieżące informacje umieszczane są na stronie www.justmovekids.pl i na naszym fanpage Just Move – szkoła tańca.
  14. Uczestnicy zajęć tanecznych, którzy osiągną wymagany poziom mogą ubiegać się o możliwość dołączenia do formacji pokazowej za zgodą prowadzącego.
  15. Kaucja będzie zwracana w momencie rezygnacji z usług Klubu lub zakończeniu się zajęć, na które Klient był zapisany. W celu uzyskania zwrotu kaucji należy wysłać maila na info@justmovedance.pl. W treści należy podać imię i nazwisko oraz dzień, godzinę, nazwę kursu i numer konta do zwrotu. Aby otrzymać zwrot całej kaucji Klient musi być obecny na wszystkich godzinach zajęć, na które się zapisał.
  16. Liczba miejsc na zajęcia i warsztaty jest ograniczona. Decyduje kolejność opłacenia zgłoszeń (wpłata kaucji lub zapłata za zajęcia).
  17. Just Move Kids zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania kursantów po wyczerpaniu limitu dostępnych miejsc, o czym zapisany ponad stan zostanie niezwłocznie poinformowany.
  18. W przypadku zgłoszenia się mniejszej liczby osób niż minimalna liczba potrzebna do rozpoczęcia zajęć w danej grupie, Just Move Kids zastrzega sobie prawo rozwiązania grupy lub zmiany planu i harmonogramu zajęć grupy.
  19. Szkoła tańca Just Move Kids zastrzega sobie prawo do zorganizowania zastępstwa lub odwołania zajęć w nagłych, uzasadnionych przypadkach. Informacja o odwołanych zajęciach będzie zamieszczana na fanpage Just Move – szkoła tańca oraz każdy zapisany uczestnik zostanie poinformowany o tym zdarzeniu indywidualnie poprzez SMS lub telefon najpóźniej 1 godzinę przed danymi zajęciami.
  20. Szkoła tańca Just Move zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia na późniejszy termin zajęć w przypadku zbyt małej liczby uczestników (dla zajęć solowych minimum 8 osób natomiast przy zajęciach w parach 14 osób).
  21. Rezygnację z zajęć należy zgłaszać pisemnie na e-mail: info@justmovedance.pl, telefonicznie lub osobiście w siedzibie szkoły. Just Move Kids zastrzega sobie prawo do skreślenia z listy uczestników osoby, które przez ponad 3 tygodnie nie uczestniczyły w zajęciach i nie zgłosiły nieobecności.
  22. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Szkoła usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane ze Szkołą. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.

Zajęcia regularne

  1. Opłatę za zajęcia regularne należy uiścić przed zajęciami poprzez wykupienie pojedynczego wejścia w dniu kursu lub zakup karnetu.
  2. Zajęcia regularne w szkole Just Move Kids trwają 50 minut. W przypadku kursów intensywnych (składających się z dwóch części) jest to 2 razy po 50 minut – w związku z czym każda godzina rozliczana jest osobno.
  3. W razie nieobecności na zajęciach regularnych, Klient ma obowiązek zgłoszenia tego faktu najpóźniej do godziny rozpoczęcia zajęć. Zgłoszenia należy dokonać poprzez SMS na numer +48 887 079 887 lub wysłanie maila na: info@justmovedance.pl. W treści należy podać imię i nazwisko oraz dzień, godzinę i nazwę kursu.
  4. Klientom z wykupionym karnetem, którzy zgłosili nieobecność na zajęciach regularnych do godziny 10:00 dnia zajęć przysługuje możliwość przedłużenia terminu ważności karnetu o tydzień.
  5. W przypadku chęci dołączenia do istniejącej grupy kursant musi uzyskać zgodę instruktora prowadzącego kurs.

Zajęcia weekendowe

  1. Płatności za zajęcia weekendowe należy dokonać w ciągu 5 dni od zapisu i nie później niż przed startem zajęć.
  2. Zapis na zajęcia weekendowe nie jest rezerwacją miejsca. Dopiero zapłata za zajęcia jest gwarancją miejsca.
  3. Zajęcia weekendowe w szkole Just Move Kids trwają 50 minut. W przypadku zajęć trwających na przykład 3 godziny jest to 3 razy po 50 min – w związku z czym każda godzina rozliczana jest osobno.
  4. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w zajęciach weekendowych, Klient ma obowiązek zgłoszenia tego faktu najpóźniej do godziny rozpoczęcia zajęć. Zgłoszenia należy dokonać poprzez wysłanie maila na info@justmovedance.pl. W treści należy podać imię i nazwisko oraz dzień, godzinę i nazwę kursu.
  5. W przypadku rezygnacji z zajęć weekendowych, dokonanej do wtorku poprzedzającego zajęcia do godziny 23:59 wpłacona opłata za zajęcia zostanie zwrócona bez konieczności odrabiania jej. Klient może również przepisać Swoje wejście na inną nie zapisana wcześniej osobę.
  6. W celu uzyskania zwrotu opłaty za zajęcia lub przepisania wejścia, należy wysłać maila na info@justmovedance.pl. W treści należy podać imię i nazwisko oraz dzień, godzinę, nazwę kursu i numer konta do zwrotu lub dane osoby na która zostanie przepisane wejście. 

§3 bezpieczeństwo

  1. Just Move Kids informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta Szkoły. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  2. Za szkody wyrządzone przez uczestnika zajęć tanecznych na terenie szkoły tańca Just Move odpowiada on sam lub prawni opiekunowie.
  3. Podczas zajęć uczestnik jest zobowiązany do poinformowania instruktora o złym samopoczuciu, kontuzjach, zaleceniach lekarskich oraz wszelkich zdarzeniach, które zagrażają zdrowiu jego oraz pozostałych osób na sali.
  4. Klient zobowiązuje się nie spóźniać i brać udział w zajęciach zgodnie z ustalonym harmonogramem (maksymalne spóźnienie wynosi 15 minut).
  5. Klient zobowiązuje się do przestrzegania zasad BHP i obowiązujących norm koleżeńskich podczas trwania zajęć oraz przebywania na terenie szkoły. Zabronione jest zaśmiecanie i niszczenie mienia szkoły.
  6. Klient zobowiązuje się do wykonywania poleceń instruktora i bezwzględnego posłuszeństwa w razie sytuacji zagrożenia.
  7. Klient ma obowiązek założenia obuwia zmiennego przed wejściem na salę taneczną. Instruktor ma prawo poprosić o zdjęcia obuwia lub jego zmianę każdą osobę, której obuwie naraża na zniszczenie lub zabrudzenie parkietu.
  8. Każdemu Klientowi zalecamy także zmianę odzieży (przynajmniej koszulek) oraz użycie antyperspirantu zarówno przed jak i po zajęciach.
  9. Uczestników zajęć obowiązuje strój oraz obuwie zamienne (obuwie zamienne – taneczne, oraz strój sportowy).
  10. Szkoła informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia, mimo zaleceń ze strony Szkoły. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  11. Just Move Kids informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest jedynie teren holu na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Codzienna praca Szkoły nie będzie rejestrowana, a materiały codziennie kasowane. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki.
  12. Teren Just Move Kids jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Just Move Kids znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu Just Move Kids. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, instruktorów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Szkoły jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy szkoły i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.

§4 opłaty

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
    • Płatności gotówkowe.
    • Płatności bezgotówkowe (kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU, płatność BLIKiem)
    • Przelew bankowy.

§5 siła wyższa

  1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
  2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
  5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
  7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
  8. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

§6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Szkoły bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Szkoły, zajęć, wizerunku instruktora czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  2. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: polityka prywatności.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy ze Szkołą, by Szkoła była w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.
Scroll to Top